40è Concurs BBVA de Dibuix Escolar

La fundació Antigues Caixes Catalanes (FACC), amb el suport de BBVA, convoca el 40è Concurs BBVA de Dibuix Escolar, adreçat a totes les escoles de primària i d’Educació especial de Catalunya,  amb l’objectiu de servir d’estímul per desenvolupar les habilitats i capacitats dels i les alumnes de primària i d’educació especial en l’àmbit del dibuix i la il·lustració, així com per fomentar la lectura en català mentre es treballa l’educació emocional i el respecte al medi ambient. Amb aquesta iniciativa, els i les mestres poden treballar els contes al centre docent des de vessants tan diverses com la plàstica, la llengua catalana i els valors socials i cívics.

A la web podeu descarregar els contes.

A més, al blog es poden trobar materials i recursos proposats per l’autora per treballar-los a l’aula.

Requisits de participació.

Documents per participar.