Concurs educatiu Joves i Mobilitat

RECONEIXEMENT A UNA TASCA

L’objectiu d’aquest nou guardó de Joves i Mobilitat és destacar alguna acció, projecte o activitat desenvolupada pels centres escolars en l’àmbit de la mobilitat i la seguretat viària.

La idea central d’aquesta nova categoria del concurs és posar en valor i donar rellevància i notorietat a les activitats que ja es realitzen regularment durant el curs escolar:

• setmana de la mobilitat
  • campanyes de seguretat, ús de les bicicletes, transport públic…
  • camins escolars
  • xerrades divulgatives de mossos o policies locals
  • treballs de síntesi o de recerca
  • senyalització viària al centre

etc.

QUÈ CAL FER?

Per avaluar l’activitat duta a terme en un centre, caldrà que es registri a www.jovesimobilitat.cat una memòria del projecte desenvolupat durant aquest curs, amb el suport fotogràfic i/o audiovisual de la mateixa. Aquesta memòria haurà de contenir la següent informació:

• Nom de l’activitat.
  • Data de realització del projecte.
  • Antiguitat del projecte (núm. d’edicions).
  • Participants (classes, cursos, alumnes i professors).
  • Objectius.
  • Accions desenvolupades.
  • Col·laboradors (institucions, entitats, mossos, policies locals, patrocinadors…).
  • Recursos utilitzats.
  • Promoció del projecte (a nivell intern, a xarxes socials, a mitjans, etc.).
Els criteris d’avaluació així com els recursos per fer aquesta memòria es poden trobar a www.jovesimobilitat.cat.

EL PREMI

• Diploma acreditatiu
  • Pack de material escolar d’Abacus valorat en 200 euros

CALENDARI

La data límit per presentar les memòries és el 17 d’abril de 2020.

Més informació https://www.jovesimobilitat.cat/

Joves i Mobilitat és un concurs educatiu organitzat pel RACC i el Servei Català de Trànsit que pretén afavorir la reflexió sobre mobilitat i seguretat viària.