Referent COCOBE

El passat mes d’octubre es va celebrar la Jornada de Benestar de l’alumnat i les situacions de violència als SSTT. En aquesta jornada es va presentar la nova figura del Coordinador de Coeducació, Convivència i Benestar Emocional dels centres educatius. Lligada a aquesta nova figura, es  va realitzar una formació en línia que pretén capacitar i sensibilitzar a la persona del centre educatiu que assumeix la coordinació de coeducació, convivència i benestar.

Els objectius:

-Conèixer les funcions a desenvolupar de la nova figura coordinadora.
-Conèixer el marc normatiu, protocols i accions a dur a terme en situacions de violència.
-Promoure el benestar de l’alumnat.
-Implementar propostes coeducadores i de convivència.

I els Continguts:

1. Conceptualització