Camp d’Aprenentatge de la Vall de Boi: obertura del període d’inscripció (Ed. Secundària i Batxillerat)

Us adrecem aquest correu per informar-vos que del 15 al 31 de maig s’obre el període d’inscripció als Camps i als Entorns d’aprenentatge per al curs 2019-20.

Els camps i els entorns d’aprenentatge (CdA/EdA) som serveis didàctics de suport curricular  del Departament d’Educació; treballem conjuntament amb els centres educatius per promoure l’aprenentatge de l’alumnat a través d’activitats didàctiques innovadores en el marc d’un medi natural o cultural singular de Catalunya, contribuint així en l’aprofundiment de la formació competencial de l’alumne (més informació aquí).

El Camp d’Aprenentatge de la Vall de Boí  ofereix als nois i noies de tots els centres educatius la possibilitat de realitzar una estada pedagògica en un indret de característiques excepcionals, la Vall de Boí: el seu medi natural té les característiques d’un ambient d’alta muntanya, protegit dins el Parc Nacional d’Aigüestortes. D’altra banda,  en aquest entorn hi trobem un ric patrimoni cultural representat pel conjunt d’esglésies romàniques, declarat Patrimoni de la Humanitat l’any 2000. És per això que les activitats que oferim permeten estudiar interdisciplinàriament diferents aspectes del medi natural i del patrimoni cultural mitjançant l’observació, la descoberta de l’entorn i l’experimentació.

Oferta pedagògica

ESO

Pel proper curs escolar 2019/20, l’equip pedagògic del CdA de la Vall de Boí us recomanem les següents activitats per a ESO, i recordeu que podeu venir a fer el crèdit de síntesi amb nosaltres:

Imatge inserida 2

Imatge inserida 3Imatge inserida 1 Imatge inserida 9Imatge inserida 4

Unitat didàctica competencial per a estades de 3 dies, inclou les activitats d’hidrobiologia, Aigüestortes i romànic:

A la web del Camp d’Aprenentatge podeu consultar i/o descarregar-vos les fitxes didàctiques i els dossiers de treball d’aquestes activitats.

Batxillerat

Pel proper curs escolar 2019/20, l’equip pedagògic del CdA de la Vall de Boí us recomanem les següents activitats per a batxillerat:

Imatge inserida 1

image (3).png

Novetats per al curs 2019/20:

L’activitat de descoberta del romànic, ara en anglès! Yes, we can ;-):

bannerromanesque.jpg

Unitat didàctica Nou paquest d’activitats especialment dissenyades i/o adaptades per a alumnes de batxillerat tecnològic: laboratori d’energies sostenibles:

DSSCbannerbatx.jpg

Construirem i avaluarem l’eficiència de les cel·les DSSC, una de les darreres novetats en tecnologia solar fotovoltaica.
BIOMASSAbannerbatx.jpg
L’activitat clàssica d’inventari forestal però orientada a l’avaluació de la producció de biomassa com a font d’energia renovable.
centralhidroelectricabannerbatx.jpg
Visitarem una central hidroelèctrica i aprofundirem en conceptes de física per entendre el seu funcionament mecànic.