C2EM 2020 Aportacions matemàtiques centres VOIV

Aquest cap de setmana s’ha celebrat el Congrés Català d’Educació Matemàtica 2020.

Hem volgut fer un recull de les aportacions matemàtiques de docents i centres de la zona Vallès Oriental IV. Des d’aquí, la nostra felicitació i reconeixement. Gràcies per compartir!

Us hem enllaçat directament el minut a partir del qual comencen les seves intervencions.

ESPAI I FORMA, DE LA MANIPULACIÓ A L’ABSTRACCIÓ vídeo
    • Lluïsa Vigas
    • Escola Giroi. La Garriga.
L’ALGEBRITZACIÓ DE LES MATEMÀTIQUES PER A LA COMPRENSIÓ DELS NOMBRES NEGATIUS vídeo
    • Fàtima Romero, Ma. Rosa Massa
    • Inspecció d’Educació (serveis territorials als Maresme-Vallès Oriental). Mataró.

MATEMÀTIQUES I MONDRIAN vídeo

• Jordi Albacete
    • Escola Bertí. L’Ametlla del Vallès.
I per acabar us deixem enllaçat el vídeo de l’acte de cloenda.