C2EM 2020 Aportacions matemàtiques Llars d’Infants

Els dies 13,14 i 15 de novembre de 2020 s’ha celebrat el Congrés Català d’Educació Matemàtica. Reus-Tarragona 2020.

Hem volgut fer un recull de les aportacions matemàtiques de les Llars d’Infants que també van ser presents en aquest esdeveniment, donant valor al treball de matemàtiques en aquesta etapa d’infantil 0-3 i també destacant la importància de la connexió que hi ha amb les etapes posteriors.

Us hem enllaçat directament el minut a partir del qual comencen les seves intervencions.

APRENDRE JUGANT vídeo

• Mònica Balañá, Judit Bruno, Marta Melikidis
    • EBM Montsant. Reus. Oficina Municipal d’Escolarització. Reus. EBM El Marfull. Reus

ELS SORRALS A L’ESCOLA BRESSOL vídeo