Arriba l’Escola d’Estiu 2021

Benvinguts a una nova edició de l’Escola d’Estiu del Col·legi de Doctors i Llicenciats de Catalunya adreçada als docents de Primària, Secundària i Batxillerat que enguany serà en línia de l’1 al 20 de juliol de 2021.

Sens dubte, la formació continuada dels docents, mestres i professors forma part del seu compromís amb l’educació i és indispensable per a un ensenyament de qualitat. Una condició encara més necessària per fer front els actuals canvis socials i del món educatiu. Davant les incerteses, també se’ns obren nous reptes engrescadors. Per això, us animen a participar!

La 48a edició de l’Escola d’Estiu us ofereix:

• Més de 60 cursos de 15 hores en torns de matí o tarda.
  • Formació virtual síncrona i asíncrona.
  • Cursos de 10 dies.
  • Conferències obertes.
  • Formadors i experts de renom.
  • Espais de diàleg i intercanvi d’experiències.

Quota d’inscripció:

• 70 € per a col·legiats
  • 100 € per a no col·legiats

– Aquesta quota inclou 2 cursos. A partir del tercer curs, cal pagar un suplement de 25 € per curs.
– Oferim un 20% de descompte al professorat dels centres adherits, aturats i alumnes de la Universitat Sènior.
– Els cursos són bonificables a través de la Fundación Tripartita. Per a més informació, consulteu el vostre centre de treball.

Segur que trobaràs el teu, inscriu-te!

Conferència inaugural
Conferència de cloenda