VIII Jornades de l’Associació Catalana de GeoGebra

Acostem (més) el GeoGebra a l’aula  19 i 20 de febrer de 2016.

GeogebraUniversitat Pompeu Fabra. Campus de la Ciutadella. Barcelona. Com arribar-hi!
  • Es vol fomentar més l’ús del GeoGebra a l’aula, com una eina habitual, de manera que per l’alumnat sigui molt natural accedir-hi. La presència de les versions per a Tablets i Smartphones, ja totalment operatives, ha d’ajudar a aconseguir-ho.
  • Es compte amb la presència de dos experts amb l’ús del GeoGebra a l’aula, en Manuel Sada (divendres) i la Cecília Calvo (dissabte) que  presentaran una sèrie recursos didàctics concrets per aplicar a les classes.
  • Es vol que el professorat de primària s’incorpori cada vegada més als usuaris del GeoGebra. Per això s’ha seleccionat alguns temes que poden ser de més interès.
  • A més de les comunicacions d’experiències d’aula que s’ espera que es presenti , es vol fomentar també la presentació de treballs de recerca per part de l’alumnat de Batxillerat que hagi fet servir el GeoGebra en la seva tasca. Per això, s’obre aquesta opció en el formulari d’inscripció.
  • Enguany, a més, es fa  l’oferta de tallers de diferents aplicacions del GeoGebra, de manera que cadascun dels participants pugui participar en dos tallers diferents, un per cada dia. Per motius d’infraestructura, es necessita que  es porti  el vostre portàtil amb la bateria prou carregada, tret dels que s’inscriguin en els tallers que estan assignats a l’aula d’informàtica.
  • Com a novetat, per a aquells  que no puguin  assistir a les dues sessions de divendres i de dissabte, s’ha  obert la possibilitat d’inscriure’s només a una d’elles.

Programa PROVISIONAL [actualitzat el 21/12/15]

• Divendres 19 de febrer de 2016

15:30 Acreditació i recollida de la documentació

16.00 Benvinguda i presentació