VídeoMAT, matemàtiques per respondre preguntes.

VídeoMAT és un projecte impulsat des del CESIRE-àmbit de matemàtiques.

El vídeoMAT, matemàtiques per respondre preguntes. Vídeos de 3 minuts creats per alumnat i centres de tots els nivells educatius.

Us n’enllacem 3 o 4 que van més vinculats a l’ús de material, per si en voleu fer ús.

Com afecta la distància i el punt de vista a la forma i la mida dels objectes?
Com és de petit un centímetre cúbic?
Quines operacions amb fraccions podem fer amb les fitxes d’un dòmino?
Quants brics de llet caben a un metre cúbic?
Com és de petit un centímetre cúbic?

Però us remetem sobretot a la “col·lecció permanent”, que és on enllacen  vídeos representatius de les diferents edicions.

Des del Cesire comenten:

Som conscients de que aquest curs és ben estrany i que deu ser difícil tirar endavant amb moltes propostes, però pensem que el vídeoMAT pot sortir-ne ben parat. D’una banda tot plegats, alumnes i docents,  hem après molt durant aquests mesos pel que fa a enregistraments de vídeos i tecnologia de la comunicació…. i de l’altra, els alumnes han estat en contacte també amb més material audiovisual, i ben segur que se’ls acudiran idees per comunicar matemàtiques a través d’un vídeo de 3 minuts.

Us recordem que:

La inscripció ja està oberta fins al dilluns 1 de març de 2021.

El període de lliurament dels vídeos estarà obert des del 13 de gener fins al 16 de març de 2021.