Projecte Bosc dels Coms

En Albert Criado és  mestre de Primària, i realitzador de recursos digitals educatius des de fa molts anys. Està especialitzat en la realització de vídeos i interactius per a les escoles. Ara farà fa tres anys  es va iniciar un nou projecte per a les escoles: el Bosc dels Coms. Es tracta d’un projecte basat en vídeos educatius que ha iniciat en l’àrea de Matemàtiques.
Actualment està preparant un pla de producció amb micromecenatge, suport d’institucions, patrocini d’empreses i  participació de centres experimentals.
 boscjpgMés informació de la presentació del projecte Aquí