Jornada Projecte Escolta’m: tutoria personalitzada

Ens complau convidar-vos a participar en la propera Jornada Projecte Escolta’m: tutoria personalitzada, que es realitzarà el 26 de juny de 2023 al Campus Mundet de la Universitat de Barcelona, en horari de 9:30 a 13:30.

Durant la jornada hi haurà una ponència sobre Comunicació NoViolenta (CNV) a càrrec de la Sra. Idoia Hernaiz i un taller vivencial relacionat amb l’aplicació de la CNV al Projecte Escolta’m.

Adjuntem el cartell de difusió que conté informació detallada sobre la jornada, incloent la programació i els ponents destacats, així com l’enllaç d’inscripció.

Les inscripcions són gratuïtes i estaran obertes fins el 31 de maig.

Estem segurs que serà del vostre interès i us podreu beneficiar d’aquesta experiència educativa única.

Esperem comptar amb la vostra participació i tenir l’oportunitat de compartir coneixements valuosos.

Institut Desenvolupament Professional (IDP-ICE)
Formació permanent del professorat
Secció d’Infantil, Primària, Secundària i Formació Professional