Final territorial del XIX CLVA

El passat dilluns 15 de maig, l’alumnat semifinalista del CLVA de tot el territori Maresme – Vallés Oriental es va trobar presencialment al Teatre Auditori Can Palots de Canovelles, per participar en la Final Territorial del XIX Certamen de lectura en Veu Alta.

L’alumne Adrià Capdevila, que participava en la categoria Corsaris, de l’escola Pia de Caldes de Montbui, va ser escollit finalista en la seva categoria  per anar a la Festa de la lectura en veu alta, que es celebrarà el 7 de juny, a la Sala gran del Teatre Nacional de Catalunya, a Barcelona. Aquell mateix dia se’ls hi farà entrega dels corresponents premis. L’acte tindrà un format festiu i comptarà amb la participació de persones relacionades amb el món de la literatura, la cultura i la llengua.

L’actriu Beatriu Castelló, membre de la companyia de teatre Impro de Barcelona, va conduir tot l’acte, la qual cosa va ajudar a fer passar els nervis dels i les participants amb el seu bon humor i bona sintonia. Els assistents també van poder gaudir de l’actuació del mag Joaquín Matas, mentre el jurat es disposava a deliberar per arribar al veredicte final.

Enhorabona a tots els lectors i lectores.