Jornada “El món emocional dels més petits”

El proper dissabte 26 de maig a les 9,30 h hem organitzat la Jornada: “El món emocional dels més petits” a Caldes de Montbui.

Serà una jornada – taller per a compartir experiències, reflexionar sobre l’evolució que fan els infants en el seu procés de desenvolupament i aprenentatge, i la importància de la gestió de les emocions en la vida.

Comptarem amb la presència de M. Teresa Abellán, psicopedagoga especialitzada en educació emocional, que conduirà un taller sobre “Educar per a la vida”. Hi haurà una exposició de materials elaborats per les escoles de la xarxa 0-6 anys de Caldes de Montbui. Aquesta jornada s’emmarca com a cloenda de la formació sobre Educació Emocional 0-6 anys que s’ha realitzat amb les escoles i llars d’infants de Caldes de Montbui, organitzada conjuntament L’Ajuntament de Caldes i el Centre de Recursos Pedagògics.

És una jornada oberta a la nostra comunitat educativa (professors, mares i pares) i que compta amb el reconeixement del Departament d’Ensenyament amb una certificació de 5 hores per als docents.

Títol:    Jornada: El món emocional dels més petits
Data:    26 de maig de 2012
Horari:   9,30  h Taller educar per a la vida
12,00 h pausa
12,30 h exposició de materials
13,30 h Cloenda
Lloc:     Les cases dels mestres; c/ Mestre Gregori Montserrat,4; Caldes de Montbui

Inscripció:
del dia 15 al 23 de maig  (Places limitades)

Entreu aquí per fer les inscripcions.
Per a les persones que els interessi el tema de l’educació emocional, hem preparat un recull de webs d’interés i recursos educatius que pots consultar aquí.

Esperem que sigui del vostre interès.