Conferència col•loqui: Ortografia i Programació Neurolingüística

El proper dilluns 26 de març el Centre de Recursos Pedagògics del Vallès Oriental IV, conjuntament amb el Seminari de Caps d’Estudi de la zona, organitzen la conferència-col·loqui “Ortografia i Programació Neurolingüística” a càrrec de Daniel Gabarró. La conferència tindrà lloc a les 17:30 a la Biblioteca Casa de Cultura Joan Ruiz i Calonja de Santa Eulàlia de Ronçana (c/ Mestre Joan Batlle, 6. Al costat de l’Escola La Sagrera).

Per tal de preveure l’espai pels assistents cal formalitzar la inscripció (Enllaç)
Tenim fins el dia 21 per a fer les inscripcions.

Daniel Gabarró és mestre, psicopedagog, llicenciat en humanitats, diplomat en direcció i organització d’empreses, expert en PNL i  exprofessor de la Universitat Ramon Llull i de la Universitat de Lleida. Ha publicat diversos materials sobre temes diferents: tècniques d’estudi, llenguatge, tècniques d’investigació, didàctica de l’ortografia, evolució moral, transformació de la masculinitat, fracàs escolar… entre d’altres.

La conferència tractarà l’aprenentatge de l’ortografia des d’una perspectiva innovadora usant les aportacions d’una branca pràctica de la psicologia: la programació neurolingüística o PNL. Gràcies a les aportacions de la programació neurolingüística és possible reduir en més del 50 % les faltes ortogràfiques de l’alumnat en unes deu o dotze setmanes. La programació neurolingüística els ensenya a automatitzar el gest mental de la gent amb bona ortografia: aprenen a fer allò que fa qui escriu bé. A partir d’aquest moment, qualsevol feina de treball ortogràfic que es faci serà integrada per l’alumnat i, per tant, els bons resultats dels treballs ortogràfics habituals es multiplicaran.

Us enllacem la web de Daniel Gabarró, des d’on podreu descarregar algun dels seus llibres i materials gratuïtament.

Us esperem a tots i totes amb il·lusió.