Invitació acte Activem-nos pel català – 28 de març de 2023 – La Farga de l’Hospitalet de Llobregat

Us  adjuntem, la invitació de l’Hble. Sr. Josep Gonzàlez-Cambray, conseller d’Educació de la Generalitat de Catalunya. L’acte tindrà lloc dimarts 28 de març de 2023 a les 16.00 (recepció i accés a partir de les 15.30 h). Aquest acte va especialment adreçat a reconèixer i visibilitzar la tasca dels centres del Programa d’impuls de la llengua catalana en els centres educatius, però també està dirigit a qualsevol centre interessat en l’impuls de la llengua catalana a l’àmbit educatiu.

Hi intervindran el Molt Honorable President de la Generalitat de Catalunya, Sr. Pere Aragonès, i l’Honorable Conseller d’Educació, Sr. Josep G. Cambray.

També hi intervindrà el director general d’Innovació, Digitalització, Currículum i Llengües del Departament d’Educació, Sr. Joan Cuevas, que definirà els objectius i l’estructura dels programes d’acceleració de l’ús del català per al curs 2023-2024. Posteriorment, comptarem amb la presentació d’experiències reeixides de promoció de català en centres educatius i una mostra d’entitats que ofereixen activitats de foment de la llengua catalana en l’àmbit escolar.

PROGRAMA PROVISIONAL:

15.30 h Recepció i accés a la sala

16.00 h Actuació musical a càrrec de Pau Llonch i l’alumnat de l’escola Mansuet de Collbató

16.10 h Benvinguda i parlaments institucionals

16.35 h Dinàmica d’anàlisi d’usos lingüístics i fites

17.10 h Presentació de bones pràctiques d’usos lingüístics a centres educatius

17.50 h Tancament de l’acte

18.00 h Fira d’entitats i espai informal de trobada on es servirà un petit refrigeri.

Per assistir-hi presencialment, us demanem que us inscriviu mitjançant aquest formulari, atès que l’aforament és limitat.