Conferència gratuïta Pedagogia Relacional Fontán

T’imagines una manera d’ensenyar en la que els alumnes no s’agrupen per edats?

T’imagines que cada alumne elabora conjuntament amb el docent, el seu pla personalitzat, tenint en compte els seus interessos, capacitats, habilitats, evoluciona al seu ritme i avalua el seu propi procés d’aprenentatge?

Si t’interessa conèixer més, vine a escoltar la conferència de Julio Fontán, actual director d’aquest sistema tan innovador considerat un dels sistemes més innovadors del món, el pròxim 22 de març de 2023, a les 18 h.

Lloc: Institut de Desenvolupament professional (IDP-ICE UB).
Universitat de Barcelona. Campus Mundet. Edifici Migdia 1. Aula Rosa Roig. 3r pis.

Idioma d’impartició: castellà.

Activitat gratuïta, no s’expedirà certificat

Enllaç Inscripció: Formulari de matriculació

Institut Desenvolupament Professional (IDP-ICE)