Festival de Clipmetratges d’1 minut: VII Edició

festival

Enguany el concurs que organitza Manos Unidas té com a tema “El malbaratament dels aliments”. I és que cada any es desaprofiten en el món més de 1.300 milions de tones d’aliments, és a dir, 1/3 de la producció mundial. A Espanya es malbarata entorn del 18% dels aliments que es compren (2,9 milions de tones/any per valor d’11.000 milions d’euros).

Manos unidas

Com a novetat, a més a més de per a Secundària i Batxillerat, aquest any el concurs obre la seva participació als alumnes de tots els cursos de Primària.
La pròpia estructura dels clipmetrajes,  obliga als/as alumnes/as a realitzar un treball de recerca, recopilació d’informació i reflexió per crear un guió. Posteriorment, iniciar un procés d’enregistrament i edició pel qual hauran de, a més de treballar en equip, aplicar coneixements pràctics, sensibilitzar-se, despertar el sentit crític i aportar el seu punt de vista per canviar aquest món .
[youtube https://www.youtube.com/watch?v=B0LiLJXgXDE&w=560&h=315]
Tot això fa que els clipmetrages siguin una bona eina educativa, tant per a l’alumnat, perquè és motivadora, creativa i divertida; com per al professorat, perquè permet treballar les competències bàsiques educatives d’una manera atractiva.

Animeu- vos,  a enviar els vostres  clipmetrajes d’1 minut entre el 17 d’ octubre de 2015 i el 22 de febrer de 2016.

Consulta les bases del concurs i els recursos per treballar el tema a classe.

Inscripcions Aquí