Curs Sinèrgies entre ioga i emocions. Dinàmiques per abordar el desenvolupament integral amb l’alumnat

El Departament  Formació Permanent-ICE, Universitat de Barcelona, organitza aquest curs, que per oferir-nos estratègies que ens poden ser útils.

ioga-per-a-nens

Actualment, la necessitat d’innovació i recerca docent i personal és constant. Socialment, ens movem a gran velocitat en alguns aspectes, amb el consegüent contagi d’estrès que això provoca a grans i petits. Cal desvelar les fórmules que ajudin els docents a actuar amb intel·ligència davant els reptes diaris. Proposem, doncs, fer una ullada cap a l’interior, cap a les nostres emocions, sense perdre de vista l’exterior, per comprendre la importància d’assolir els estats de benestar i felicitat personals i poder transmetre’ls als alumnes.

Metodologia. A les sessions s’utilitzarà una doble metodologia, teòrica i de pràctica personal i vivencial, individual i en grup, dels assistents.

Calendari i horari: Durada de cada sessió: 2 h 30 minuts. Calendari de les sessions presencials: Gener: 13, 20, 27;  febrer: 3, 10, 17; març: 2 i 16. Data de lliurament del treball individual: 6 d’abril

Lloc de realització. Universitat de Barcelona. Campus de Mundet. Edifici de Calderes, aula SOL

Període d’inscripció: del 19 de novembre de 2015 al 8 de gener de 2016
Més informació a la WEB