EL PER QUÈ DE LA BIBLIOTECA ESCOLAR

EL passat 28 de febrer al Centre Cívic i Cultural La Fàbrica de Santa Eulàlia de Ronçana, vem poder gaudïr d’una xerrada de la companya  Mònica Ricart Llach de l’escola Rosa Oriol , de Lliçà d’Amunt, al voltant de les biblioteques escolars.

La xerrada es va realitzar en el marc del Seminari de Caps d’Estudi de centres de Primària de la nostra zona i també es va convidar als centres de Secundària interessats.

A la primera part de la xerrada es va fer una justificació de les biblioteques escolars des de diferents punts de vista: legislatiu, social, curricular, pedagògic i científic. A continuació, la Mònica ens va mostrar una pràctica del seu centre per desenvolupar la competència informacional des de la biblioteca de l’escola. Finalment, es va engegar un enriquidor debat sobre com es poden dinamitzar internament les biblioteques escolars.

Us deixem la presentació Prezi que va servir de fil conductor de l’exposició.