El desenvolupament professional a través de xarxes d’aprenentatge docent

Revisió dels factors clau i anàlisi d’una experiència

Us compartim un article, fruit de la recerca que va fer Sara Escuín dins el seu TFM del màster de Psicologia de l’Educació. Escuín va fer el seu pràcticum dins el marc de la Xarxa de Competències. Aquesta recerca ha estat enriquida amb la col·laboració de David Duran, dins el grup de recerca GRAI de la UAB.

Dins la pràctica emergent de les xarxes d’aprenentatge docent i a partir d’una anàlisi de la Xarxa de Competències, l’article analitza els factors que faciliten crear veritables ecosistemes de transformació educativa que empoderin els centres educatius per prendre decisions autònomes i per responsabilitzar-se de la qualitat de les seves accions educatives.

Aquest article complementa altres accions que ja s’han dut a terme des del departament d’Educació, com l’eina d’avaluació dinàmica de xarxes.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>