DOCS&TEENS del festival DocsBarcelona

Us recordem que encara podeu participar de la secció DOCS&TEENS del festival Docs Barcelona (la secció per a alumnes d’ESO i Batxillerat) a les vostres aules a través de la nostra SALA VIRTUAL.

Només cal que sol·liciteu accés a la SALA VIRTUAL a través d’aquest  Formulari d’inscripció abans del 9 de maig a les 15h i podreu organitzar sessions de cinema amb el vostre alumnat i veure en streaming i de manera gratuïta, els 4 documentals que us proposem aquest any!

Docs&Teens presenta enguany una programació destinada a contribuir a sensibilitzar i a promoure una consciència crítica de les causes que generen desigualtats i conflictes socials i a reflexionar sobre nous models socioeconòmics.

COM FUNCIONARÀ?

• Del 16 al 27 de maig, la SALA VIRTUAL Docs&Teens estarà habilitada per poder veure a les aules, gratuïtament i en streaming, tota la programació de la secció, que també anirà acompanyada de col·loquis virtuals dedicats a cada pel·lícula que organitzarem durant els matins del 23 i 27 de maig.
  • Cada escola, institut o centre educatiu interessat en acollir projeccions del Docs&teens a l’aula, haurà d’omplir el Formulari d’inscripció per tal d’obtenir un login i accedir a la SALA VIRTUAL.
  • Un cop visionats els documentals a l’aula, no us oblideu d’emetre els vostres vots a l’espai habilitat dins la plataforma que trobareu a la fitxa de cada pel·lícula. Gràcies a la participació de tothom, la pel·lícula més ben valorada de la secció s’emportarà el PREMI DOCS&TEENS a la millor pel·lícula de la secció!

QUINES PEL·LÍCULES CONFORMEN LA PROGRAMACIÓ DE LA SECCIÓ DOCS&TEENS 2022?

COM JO VULGUI

EN EL LLINDAR

EL RETORN, LA VIDA DESPRÉS D’ISIS

ELS TOMÀQUETS ESCOLTEN WAGNER

Us adjuntem un dossier informatiu: Dossier Info_Docs&Teens 2022 on trobareu tota aquesta i altra informació complementària de la secció Docs&Teens i de la seva programació d’enguany!

Esperem rebre les vostres sol·licituds d’accés a la SALA VIRTUAL DEL DOCS&TEENS través del Formulari d’inscripció ben aviat i abans del 9 de maig a les 15h!!