Diada literària 17 de novembre de 2023

Amb molta il·lusió l’ Escola Montbui hem preparat la diada literària que celebrem aquest divendres 17 de novembre, aquest curs sota el títol: “Paraules per aules”.

La Diada literària d’enguany se centra en una immersió sonora i visual a través d’un recorregut poètic que convida a infants, mestres i famílies a explorar, experimentar i submergir-se en la sonoritat i la musicalitat de les paraules. Un viatge a través de les cançons de bressol, els jocs de dits i les cantarelles. Les rimes, les endevinalles i les frases fetes. Els cal·ligrames, la lectura en veu alta i les onomatopeies cantades.
Aquest any hem volgut crear un seguit d’instal·lacions visuals, immersives i directes sonors que provoquin i suggereixin a infants i adults a endinsar-se en el món poètic, jugant, escoltant i descobrint la màgia de les paraules.

Si les paraules se les emporta el vent, fem que no hi sortim perdent.

Fem que puguin sortir a fora, que ressonin per l’escola.

image.png