Chanching Education Together 2016

Changing Education Togetherel-Dijous 25 de febrer de 2016

mSchools Changing Education Together, organitzat per Mobile World Capital Barcelona, és un seminari d’un dia dirigit a directors de centres escolars, representants del sector de l’educació i responsables de polítiques educatives.

Aquesta trobada és una oportunitat única per ampliar la base de coneixements, discutir el paper de la tecnologia mòbil a l’educació i compartir bones pràctiques entre els assistents. La segona edició de Changing Education Together se centra en l’ús responsable dels dispositius mòbils a l’educació i aborda l’evolució del paper de les escoles en l’era digital.

Els assistents podran escoltar els principals experts en mEducation, veure com altres escoles aborden l’aprenentatge amb tecnologia mòbil, i participar en un debat obert sobre el rol de la tecnologia mòbil a l’educació.

Changing Education Together tindrà lloc a l’esdeveniment anual més important de la indústria mòbil, Mobile World Congress, el dijous 25 de febrer de 2016 en el recinte de Fira Gran Via.

Si ets director d’un centre escolar, fes clic aquí per preregistrar-te i assistir al seminari Changing Education Together.

Seguim parlant-ne a la Xarxa Docent!