Aula Dictapp: l’eina eficaç per a la gramàtica i ortografia

L’eina per al treball personalitzat de l’ortografia i la gramàtica

Aula Dictapp és una eina creada per un grup de docents en actiu per donar una resposta eficaç a les dificultats lingüístiques de l’alumnat i al seguiment de la diversitat per part dels docents dins les aules. Està basada en tres idees:

el diagnòstic individual, la tasca personalitzada i l’adaptabilitat de continguts i processos per part del docent.

El diagnòstic es realitza analitzant els textos o les respostes de l’alumne/a i permet determinar de quin punt parteix, què fa bé i què no a nivell ortogràfic i gramatical i, per tant, què necessita treballar cadascú.

La tasca personalitzada i multinivell permet que cadascú pugui escollir el seu ritme i treballar en allò que necessita. D’aquesta manera, promou que l’alumne treballi de manera autònoma en el seu propi itinerari.

Per saber-ne més, només cal que contesteu aquest correu i us informarem sense compromís.

També podeu fer una ullada a la versió demo:

Demo Aula Dictapp

Gràcies pel vostre temps, quedem a la vostra disposició,

Xavier Breil

Director General d’Aula Dictapp