28a Setmana de la Ciència: Què s’ha fet a la zona?

Enguany hem celebrat la Setmana de la Ciència del 10 al 19 de novembre de 2023. Des del CRP de Bigues i Riell del Fai volem compartir algunes de les activitats que s’han fet per la zona.

• Escola El Farell: Durant dos dies van estar fent experiments i gaudint de la ciència des d’una altra perspectiva. Properament penjaran a la seva web fotografies de les jornades.
  • Institut Carrasco i Formiguera: Va acollir la xerrada «Las plantas aprenden, tienen pelos, ojos y leen», a càrrec de la Soraya Pelaz, científica i membre de l’ICREA Reserach Professor. Aquesta proposta va venir de SteamCat.
  • CRP: Vam assistir a les ponències virtuals en directe que van oferir des de la Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació (FCRI) el dia 15 de novembre al llarg de tot el matí, on experts. centres educatius i alumnat van compartir experiències, coneixements i reptes.

Més informació a Setmana de la Ciència ’23