Segell Twinning Escola Salvador Sanromà

L’escola Salvador Sanromà obté el segell d’escola eTwinning

L’escola Salvador Sanromà és una de les 4485 escoles de tota Europa que ha rebut el segell d’escola eTwinning pel curs escolar 2023-24, després de presentar el formulari de sol·licitud.

Amb el Segell d’escola eTwinning, es reconeix i valora la implicació, el compromís i la dedicació, no només d’eTwinners individuals, sinó de tota l’escola. Els equips de professorat i les direccions d’escola treballen conjuntament.

Les escoles amb segell eTwinning són grans exemples de com tota l’escola es pot beneficiar d’eTwinning. Són actius en la implementació i la promoció dels valors i la pedagogia d’eTwinning, són un punt de referència per a la seva comunitat local i representen un model per a altres escoles. Incorporen els valors d’eTwinning a les polítiques, la pràctica i el desenvolupament professional de l’escola, amb el suport de la direcció de l’escola.

INS Thos i Codina, amb segell d'eTwinning Schools | Servei Educatiu de Mataró

La missió escolar eTwinning és la brúixola de totes les escoles eTwinning. La missió posa èmfasi en elements com ara:
● Lideratge compartit
● Col·laboració i treball en equip
● Agència d’estudiants
● Inclusió i innovació
● Ser un model per a altres escoles