Xerrada de Mobilitat Internacional per a joves

El proper dimarts 28 de gener a les 17.30 a la Sala Polivalent de Sax Sala de Sant Celoni està prevista una xerrada oberta al públic sobre mobilitat internacional destinada a joves. Es parlarà de:

• Camps de treball
        • Camps de solidaritat
        • Voluntariat
        • Pràctiques laborals
        • Treball
        • Estudis
        • Projectes… Llegeix més»

Premis ECOINNOVACIÓ EDUCATIVA

Amb l’objectiu de donar visibilitat a les bones pràctiques ambientals del centres educatius i als treballs de l’alumnat de temàtica ambiental, la Fundació Societat i Educació i la Fundació Endesa convoquen els Premis a la EcoInnovació Educativa.
El termini per registrar-se s’amplia fins el proper 20 de desembre. Només caldrà… Llegeix més»

Cicle de Conferències dels DILLUNS DE CIÈNCIA de desembre

La Residència d’Investigadors, és un consorci públic creat l’any 1993 pel Consell Superior d’Investigacions Científiques i per la Generalitat de Catalunya
Organitzen activitats científiques i culturals per tal de fomentar la reflexió i el diàleg
A continuació teniu els títols dels temes enllaçats amb la informació de… Llegeix més»

Prova Cangur 2020 de la SCM

A partir del 15 de novembre i fins el 18 de gener de 2020 podreu realitzar la inscripció a les proves Cangur organitzada per la Societat Catalana de Matemàtiques amb la col·laboració del Departament d’Educació.
L’enllaç al formulari i les instruccions més precises sobre el… Llegeix més»

XXIV Concurs el gust per la lectura. Fins el 21 de desembre

El Servei d’Immersió i Acolliment Lingüístics convoca el XXIV Concurs El Gust per la Lectura, basat en la lectura i treball de les obres i els dossiers didàctics corresponents.
A qui s’adreça?
El concurs contempla la participació de l’alumnat d’educació primària (cicle mitjà i superior), secundària obligatòria, batxillert… Llegeix més»

Programa Petits canvis per menjar millor

Quins petits canvis podeu fer per millorar la vostra alimentació?
La guia alimentària “Petits canvis per menjar millor” és una nova eina per identificar aspectes claus que, amb petites modificacions, poden millorar de forma important la qualitat i la sostenibilitat de la vostra alimentació.
Cada proposta de… Llegeix més»