Expert en FCL a l’Escola Salvador Sanromà

Convidat de luxe a l’Escola Salvador Sanromà

Després d’haver aconseguit l’Acreditació Erasmus+ 2021-27, l’objectiu principal plantejat per aquest curs escolar 2022-23 ha estat potenciar les habilitats digitals i desenvolupar la competència digital de docents i alumnat tenint en compte les prioritats horitzontals d’Erasmus+.

Dins del projecte Erasmus+ ICT tools que estem desenvolupant aquest curs escolar hem tingut l’oportunitat de poder col·laborar i tenir un assessorament per part de l’ambaixador principal de Future Classroom Lab, Sampo Forsström. Durant la seva estada a la nostra escola, vam dur a terme diferents tallers formatius relacionats amb les noves tecnologies en l’aprenentatge i el desenvolupament de nous entorns d’aprenentatge innovadors.

En els següents enllaços podeu trobar diferents articles explicant tot el procés des de que vam començar la nostra col·laboració.

• Enllaç artícle publicat a la web de FCL.
  • Enllaç pàgina web erasmus.

A més, us deixem l’enllaç de la xerrada realitzada per Sampo Forsström al centre.