Premis Biblio[tech]

La Fundació Bofill presenta els Premis Bibliotech pensats per visibilitzar les pràctiques que es fan a les biblioteques escolars dels centres educatius de Catalunya. Aquests premis volen reivindicar la importància de la BE com a epicentre de transformació social, cultural i educativa dels centres educatius.

Els premis s’estructuraran al voltant de les oportunitats d’aprenentatge que una biblioteca escolar pot proporcionar al seu alumnat a partir de 5 categories: qualitat, equitat, comunitat, creativitat i actualitat. S’atorgaran 5 premis, un per cada categoria.

Presentació de candidatures: fins el 21 d’abril de 2024

L’acte de lliurament organitzat per la Fundació Bofill se celebrarà el 7 de maig de 2024 a la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) de Barcelona.

Bases del concurs