BATX2LAB: TR al Parc Científic de Barcelona

Vols que el teu alumnat faci les pràctiques del seu treball de recerca a un laboratori del Parc Científic de Barcelona?

S’engega la nova edició BATX2LAB 2024-2025 per portar l’alumnat de batxillerat al laboratori i tutoritzar els seus treballs de recerca

El Programa BATX2LAB del Parc Científic de Barcelona (PCB) acull alumnat de primer de batxillerat que hagin d’iniciar el seu Treball de Recerca (TR) i se’ls ofereix la possibilitat de dur a terme la part pràctica del seu TR als laboratoris del PCB tutoritzats per personal investigador que, a més, l’assessorarà i acompanyarà en el transcurs de l’elaboració del treball.

Què cal fer per a participar-hi?

Per poder participar en el Programa es recomana que el professorat responsable del TR de l’alumnat assisteixi a la sessió informativa que tindrà lloc el dia 3 d’abril a les 16,30 h a l’Auditori Antoni Caparrós del PCB (c/ Baldiri Reixac,4) on s’informarà del funcionament del programa, així com de les àrees temàtiques del personal investigador que faran les tutories d’aquest curs i s’atendran les preguntes que plantegi el professorat.

Inscripció sessió informativa
Bases del programa