Des dels Serveis Educatius de Montmeló us desitgem a tots unes bones vacances. Tornem al setembre.

Bon estiu a tothom!

Lego Wedo 2.0

Ja tenim a la vostra disposició un kit de treball del lego WeDo 2.0, que incorpora noves peces i connexió buetooth amb el dispositiu de programació, fet que permet que els robots que construïu es desplacin lliurement sense la limitació de la llargada del… Llegeix més»

Jornada d’educació física dels alumnes de 4t de les escoles de Martorelles, Santa Maria de Martorelles i Sant Fost

El passat 5 d’abril les escoles Simeó Rabasa, Joaquim Abril, Les Pruneres, Les Mimoses i El Roure, van gaudir del dia de l’activitat física amb una jornada esportiva que els alumnes de 4t d’ESO de l’institut Alba del Vallès els hi van preparar.
S’ho van passar… Llegeix més»

VIII Jornada d’inclusió digital

El dissabte dia 27 d’abril tindrà lloc al Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera de Lleida la VIII Jornada d’inclusió digital.
La jornada acollirà a professionals de l’educació disposats a compartir experiències i coneixements on la tecnologia juga un paper important per a la participació i… Llegeix més»

L’escola La Falguera guanya per segon curs consecutiu el premi Federico Mayor Zaragoza

L’escola La Falguera, de Vilanova del Vallès, ha rebut aquest cap de setmana passat, el XII premi Federico Mayor Zaragoza, en la categoria d’alumnes de cicle Superior i 1r cicle d’ESO, per a clip metratges que tinguessin per temàtica la defensa del medi ambient.
Els alumnes guanyadors, que estan… Llegeix més»