L’Escola Marinada de Montornès del Vallès guanya el Premi a l’Emprenedoria a la First Lego League 2020

L’Escola Marinada de Montornès del Vallès guanyar el Premi a l’Emprenedoria a la First Lego League 2020, celebrat a l’Escola d’Enginyeria de la UAB el passat 8 de febrer.
L’alumnat de 5è curs de primària va presentar un projecte de millora de la Plaça de l’Església… Llegeix més»

Programa d’Innovació Pedagògica araART, a Institut Vinyes Velles!

L’institut Vinyes Velles de Montornès del Vallès ha participat en el Programa d’Innovació Pedagògica que impulsa el Departament d’Educació anomenat “araART”.
Els grans objectius d’aquest nou programa impulsat pel Departament d’Educació són:
* Potenciar les arts per millorar les capacitats i les competències bàsiques de l’alumnat i… Llegeix més»