Jocs florals escolars de Catalunya

El Departament d’Educació convoca els X Jocs Florals Escolars de Catalunya amb l’objectiu de promoure l’escriptura tant en prosa com en poesia en infants i joves de sis a divuit anys.

En les bases de participació podreu veure les diferents categories de participació per a Ed. Primària i Ed. Secundària, algunes d’elles col·lectives i d’altres individuals, així com els requisits.

Destaquem també la categoria de conte audiovisual il·lustrat, en col·laboració amb TV3, per promoure la creació literària potenciant el treball interdisciplinari des de l’àmbit lingüístic, l’àmbit digital i l’àmbit artístic. Trobareu diferents material de suport al web del Conte audiovisual, i també podeu veure el procés creatiu dels contes guanyadors a Una mà de contes.

Animeu-vos a participar!

Inscripcions fins el 21 de febrer.

Enviament dels treballs abans del 13 d’abril.