Fira Recerca en Directe 2023

Fira Recerca en Directe 2023 es farà a Cosmocaixa els dies 18, 19, 20 i 21 d’abril per a les escoles, amb prèvia reserva.
El dissabte 22 d’abril, de 10 h a 14 h, l’entrada és lliure per al públic general i la visita està inclosa amb l’entrada al CosmoCaixa de Barcelona.

Afanyeu-vos a fer la vostra reserva que ja queden molt poques places!!

Projectes que estaran presents a la Fira d’enguany:

• INTEL·LIGÈNCIA ARTIFICIAL    Intel·ligència artificial aplicada al càncer de mama (UB)
  • BIOLOGIA    Cristalls de proteïnes, proteïnes en 3D (IBMB_CSIC)
  • GENÒMICA    BioGenoma, creant un catàleg d’espècies (IEC)
    Bionformàtica per al càncer (IRB BArcelona)
  • NEUROCIÈNCIES    La maduració del cervell, perfils de comportament (INC-UAB)
    Alzheimer, noves tècniques d’investigació del cervell (INC-UAB)
  • SALUT REPRODUCTIVA    Nous dispositius per a la implantació embrionària (IBEC)
  • SALUT    Resistències antimicrobianes, un problema de salut global (ISGlobal)
  • MEDI AMBIENT  La fotònica, peça clau per promoure un futur sostenible (ICFO)
    Living labs contra el canvi climàtic (UB)
  • FÍSICA     El processament de dades, eina fonamental per a entendre la nostra galàxia (ICCUB)