XII CANTEM a Castellar del Vallès!

Aquest any hem pogut tornar a gaudir amb el XII CANTEM celebrat a l’Auditori Miquel Pont de Castellar del Vallès.

Un projecte liderat pel Grup de Treball de Música VOC VIII, amb el suport de l’Ajuntament de Castellar del Vallès i la col·laboració de l’Escola municipal de Música Torre Balada.

Un total de 250 alumnes de cicle mitjà, de les escoles de Castellar del Vallès: Joan Blanquer, Emili Carles-Tolrà, Mestre Pla, El Sol i la Lluna, FEDAC Castellar, Bonavista, El Casal i l’IE Sant Esteve, han interpretat la cantata “El petit príncep” ( lletra: Jordi Enjuanes; música: Ricard Gimeno).

El Petit Príncep ve d’un petit asteroide, que compartia amb una flor i tres volcans. Però allà va experimentar la solitud i va decidir abandonar el planeta a la recerca de l’amistat. Buscant aquesta amistat recorre diversos planetes, habitats successivament per un rei, un vanitós, un bevedor, un home de negocis, un fanaler, un geògraf…

El Petit Príncep no entén el concepte de “serietat” de la “gent gran” i seguint a la recerca de l’amistat, arriba al planeta Terra. És llavors quan entra en contacte amb l’aviador, i d’altres personatges, un dels quals li regala el seu secret: “L’essencial és invisible als ulls”.

En aquesta edició hem pogut comptar amb la narració dels actors Maria Hernandez i Hector hernandez i a l’acompanyament instrumental, la Blanca Gibert (piano), Joan Barranca (bateria), Javier Padillo (clarinet 1), Miguel Royo (clarinet 2).