XIII Jornada d’Educació Infantil

El dissabte 06 d’abril es va celebrar la XIII Jornada d’Educació Infantil a l’Escola Mestre Pla de Castellar. L’activitat que va comptar amb més 60 participants va estar enfocada a reflexionar sobre els beneficis que la pràctica del ioga aporta als infants de 0 -6 anys.

La jornada va començar amb una presentació de la tallerista i mestra de ioga Marga Martín León que ens va compartir els seus coneixements sobre aquesta disciplina i ens va facilitar recursos i eines per introduir la seva pràctica a les aules amb els infants.

Un cop finalitzada aquesta primera part, i després d’un esmorzar saludable per agafar energies, es va realitzar una sessió vivencial on les docents van poder posar en pràctica diferents tècniques de respiració i exercicis d’aquesta disciplina.

Agrair la participació de totes les assistents, als ajuntaments que ho han fet possible, a l’Escola Mestre Pla per cedir-nos l’espai i molts especialment a la Marga per fer-ho tot tant fàcil.

Finalment us compartim d’imatges de la jornada i la presentació utilitzada durant la xerrada.

🔗​ TALLER IOGA PER A INFANTS