XI JORNADA EDUCACIÓ INFANTIL. 5 de març

MULTISENSORIALITAT A L’ESCOLA

Un matí de treball que ens ha permès reflexionar, viure i interaccionar amb el medi a través dels sentits. Els sentits i les sensacions són la principal font de coneixement tant del món exterior com del propi cos i són la base del posterior desenvolupament cognitiu i motor.

Carlos Pérez i Paqui García de la Llar d’Infants Pública Municipal Rodona de Barberà ens han ofert la ponència Inicial

JocViu associació i Lourdes Cabrera de l’Escola El Sol i la Lluna de Castellar del Vallès ens han ofert quatre tallers on hem pogut aprendre i descobrir com podem treballar i estimular la sensorialitat dels infants. Vam manipular i experimentar amb materials apropiats per a despertar la sensorialitat dels infants. Vam poder conèixer i experimentar els sentits amb el cos i el moviment, així com entendre les disfuncions sensorials a través dels jocs. La immersió dins d’una aula multisensorial ens va permetre conèixer directament el treball que hi fan els infants i gaudir-lo tant o més que ells.

1. neus

hola!
    em van agradar força aquestes jornades.
    Em va servir per agafar idees noves de materials nous i per renovar els que ja tenim, també veure diferents maneres de presentar-los, ….