DEL MALBARATAMENT ALIMENTARI A L’APROFITAMENT I SALUT ALIMENTÀRIA

Aquest és el tema que aquest curs el seminari d’escoles que eduquen en la sostenbilitat es proposa aprofundir. Són molts els esforços que s’estan realitzant des dels menjadors escolars per evitar el malbaratament de residus alimentaris però què podem fer les escoles per educar en la consciència del impacte que representa pel nostre planeta el volum de malbaratament alimentari que s’està produint a les nostres llars? Com fer visible el reaprofitament que s’està fent des dels menjadors escolars? Com fer conscient al nostre alumnat del valor de l’entrepà?
En Joan Fresno ens va fer una presentació de la situació actual