Protocol d’actuació davant de qualsevol tipus de violència en l’àmbit educatiu

El Departament d’Educació ha elaborat el Protocol d’actuació davant de qualsevol tipus de violència en l’àmbit educatiu per abordar la violència als centres.

Aquest protocol substitueix i engloba diversos protocols anteriors relacionats amb l’assetjament escolar i altres conductes perjudicials per a la convivència.

Té com a objectiu proporcionar eines als centres educatius per prevenir, detectar i intervenir en situacions de violència que afectin els estudiants. S’adreça a millorar l’atenció a l’alumnat i aborda múltiples formes de violència, tant dins com fora dels centres educatius, que poden afectar les relacions i el benestar dels alumnes.