L’ESCOLA DE CULTURA DE PAU

L’Escola de Cultura de Pau (ECP) és un centre d’investigació ubicat a la UAB, creat el 1999 amb el propòsit de treballar per la pau i els drets humans, l’anàlisi de conflictes i de processos de pau, l’educació per a la pau, el desarmament i la prevenció dels conflictes armats. Realitza activitats d’investigació, de docència i d’acció per a la pau.

Un dels seus àmbits d’actuació és l’assessorament a professionals (professorat, treballadors socials, entre altres) sobre com abordar el conflicte i/o com incorporar l’educació per a la pau a la seva pràctica laboral.