EL TRASTORN GREU DE LA CONDUCTA

Les dificultats de regulació del comportament són una forma de retard del desenvolupament que afecta l’autocontrol emocional, l’adaptabilitat, la flexibilitat cognitiva, l’afrontament a l’adversitat i a l’estrès i a la resolució de problemes. Tanmateix, són l’expressió d’un malestar que l’alumne no pot resoldre per la via del pensament ( Inflexibilitat).

Per aproximar-nos a la descripció d’aquesta condició, present en alguns alumnes dels nostres centres, us presentem un resum amb les característiques més definitòries d’aquest trastorn.