Convocatòria VI Jocs Florals Escolars de Catalunya

Fins el 15 de març podeu fer la inscripció a la convocatòria dels VI Jocs Florals de Catalunya

Tramesa de textos primera quinzena d’abril

Aquest certamen és una molt bona oportunitat per potenciar la creació literària als centres educatius, i promoure el treball interdisciplinari des de l’àmbit lingüístic, artístic, i també l’àmbit digital.

Aquesta edició contempla les modalitats de poesia, prosa i la de conte audiovisual il·lustrat (adreçada a l’alumnat de primària), en col·laboració amb Televisió de Catalunya. En aquesta modalitat es poden utilitzar diferents tècniques audiovisuals (stop motion, imatges en format de vinyetes…), i el text del conte ha de ser a la banda sonora inclosa a la presentació. El treball guanyador d’aquesta modalitat serà produït pel Canal Super3, pel programa “Una mà de contes”. Se’n poden trobar exemples i documentació a la web del programa.

Us recordem les categories en què podeu participar. El tema és lliure, els treballs han de ser escrits en català o aranès, i poden ser individuals, o col·lectius (màxim 3 alumnes) per a les categories A, D, E i H.

Us emplacem a consultar les bases, i us animem a participar-hi nombrosos!
Molts centres ja organitzeu els vostres Jocs Florals a l’escola, i aquesta convocatòria és una bona oportunitat de fer difusió dels treballs del vostre alumnat, i també de compartir-los amb les famílies.

Podeu fer la inscripció fins el proper 15 de març, i podreu trametre els textos seleccionats al CRP al mes d’abril (rebreu tota la informació sobre la tramesa de textos i l’acte de lliurament de guardons durant la primera quinzena d’abril).
Per més informació, podeu posar-vos en contacte amb el CRP de Castellar del Vallès.

Bases IV Jocs Florals Escolars de Catalunya Bases de la categoria H: conte audiovisual il·lustrat