ACTE DE RECONEIXEMENT ALS ALUMNES QUE HAN REALITZAT EL SERVEI COMUNITARI A CASTELLAR DEL VALLÈS

Un curs més, una seixantena d’alumnes de 3r d’ESO de les escoles FEDAC i El Casal de Castellar del Vallès, han realitzat el Servei Comunitari amb les entitats Obra Social Benèfica i Suport Castellar respectivament.

Els alumnes conjuntament amb les entitats  han explicat les  experiències viscudes en la realització de les activitats..  Després del lliurament de diplomes per part de l’alcalde de Castellar Sr. Ignasi Giménez i de l’Inspector d’educació Sr. Lluís Hernández, tots els assistents vam poder gaudir  d’un ball se swing realitzat per alguns alumnes de l’escola El Casal i els usuaris de Suport Castellar.

Article a L’Actual: Creant ciutadania