Jornada Superheroïnes i Superherois

La Fundació La Nineta dels Ulls ens convida a participar a la 3a Jornada de les superheroïnes i dels superherois. En aquesta jornada ens suggereixen un seguit de propostes per treballar el respecte i la tolerància cap a la diferència, i l’acceptació i reconeixement de les pròpies capacitats personals que sumen cap a un bé comú. I així, reivindicar que tots els infants i adolescents poden ser una superheroïna o un superheroi.

Amb la jornada de les superheroïnes i els superherois, la Fundació La Nineta dels Ulls vol, d’una banda, donar a conèixer el retinoblastoma i els seus símptomes per aconseguir un diagnòstic precoç de la malaltia. Per altra banda, l’objectiu principal de la jornada és promoure la inclusió de tots els infants a les aules, perquè tots som diferents i, per això, tots som especials.

Es pot triar el dia que vagi millor al llarg de tot el curs escolar per realitzar la jornada. Per exemple, una opció seria aprofitar el dia 20 de novembre, que és el dia Mundial de la Infància.

I si encara no us heu inscrit, animeu-vos! Ho podeu fer durant tot el curs!

• Per apuntar-se a la jornada s’ha d’enviar un correu a: superpoder@fundaciolaninetadelsulls.org
    Indicant el nom del centre , l’adreça i el telèfon. I, si ja es sap, el dia que celebrareu la jornada.
  • Des de l’organització s’enviaran els documents explicatius de la jornada que contenen les propostes didàctiques que es proposen i el segell d’Escola amb Superpoders“, per tal que es pugui penjar a les xarxes i/o web del centre educatiu.
  • I a gaudir de la jornada, fent fotografies i vídeos i compartint-les a les xarxes etiquetant amb els usuaris i/o amb el  hastag:

#superheroïnesisuperherois
Instagram: @fundacio_laninetadelsulls