Trobada d’inici de Curs 2019/20 amb Christian Negre

Aquest passat 5 de setembre vam poder gaudir tots plegats de la conferència de l’expert en gamificació, Christian Negre.

La Jornada va començar a les 9:30 amb l’Auditori de Ripollet ple de gom a gom amb mestres, professors i equips directrius dels centres docents de la nostra zona, de Montcada, Ripollet i Santa Perpètua.

Va iniciar l’acte la Sra. Maria Vide, directora del CRP del Servei Educatiu del Vallès Occidental VI, tot seguit va dirigir unes paraules en Sr. Jesus Viñas, director dels Serveis Territorials al Vallès Occidental, va compartir amb els assistents les línies pritoritàries del Departament d’Educació d’enguany i va tancar la benvinguda el Sr. Oriol Mor, regidor d’educació de l’Ajuntament de Ripollet que va encoratjar-nos a seguir gaudint de la nostra tasca docent i desitjant-nos un molt bon curs.

La conferència d’en Christian va ser un èxit i ens va deixar a tots embaladits escoltant les idees, recursos i reflexions que ens feia!
Aquí en teniu la presentació i l’àudio de la conferència.

Si vols escoltar la conferència, clica aquí!

RECULL D’IMATGES DE LA TROBADA