Ja tenim aquí els 5è Jocs Florals Escolars de Catalunya

S’acosta Sant Jordi i ja es nota en l’ambient! És temps de conèixer grans autors, de descobrir bons llibres i de trobar el petit escriptor que els nens i nenes porten dins. Amb aquesta intenció aquest any es celebrarà la 5è edició dels Jocs Florals Escolars de Catalunya.

Sant Jordi 2013. Foto de l'Ajuntament de Vacarisses
Sant Jordi 2013. Foto de l’Ajuntament de Vacarisses

Tots els centres que vulgueu participar-hi teniu fins el dia 23 de març per a inscriure-us-hi. El concurs està organitzat en diferents nivells i cada nivell té la modalitat de poesia i de prosa. També teniu la possibilitat de participar en la modalitat de conte audiovisual il·lustrat.

Com sabeu els objectius del certamen són:

• potenciar la creació literària
    • promoure el treball interdisciplinari des de l’àmbit lingüístic, l’àmbit digital i l’àmbit artístic mitjançant el conte audiovisual il·lustrat.

Consulteu tota la informació sobre la 5a. edició dels V Jocs Florals Escolars de Catalunya