Fases del concurs

En aquesta primera fase de selecció, s’establiran, segons les demandes de participació, cinc jurats:

• Jurat A (Serveis Educatius de Sabadell).
  • Jurat B (Serveis Educatius de Terrassa).
  • Jurat C (Serveis Educatius de Rubí i Serveis Educatius de Sant Cugat)
  • Jurat D (Serveis Educatius de Badia i Serveis Educatius de Cerdanyola del Vallès).
  • Jurat E (Serveis Educatius de Montcada i Reixac i Serveis Educatius de Castellar del Vallès).

Participació

• Per participar cal omplir el formulari indicant la voluntat de participació del centre i en quina o quines categories. El termini d’inscripció és fins el 13 de març.
  • Cada centre pot triar un treball per categoria fins el 30 d’abril.
  • Tots els centres inscrits rebran un correu electrònic amb l’enllaç del bloc i la informació de com lliurar els treballs.
  • Cada jurat, triarà un treball per categoria que passarà a la Fase Territorial.
  • Entre el 18 i el 20 de maig, es comunicarà als centres els treballs que han estat seleccionats per a la Fase Territorial, i se’ls convidarà a l’acte de lliurament de premis.

Fase Territorial
Els Serveis Territorials, per mitjà d’un jurat,triarà un treball per a cada categoria que es presentarà a la Fase Nacional.

• Els finalistes de la Fase Territorial rebran, per mitjà d’un correu electrònic al centre escolar, la invitació a l’acte de lliurament de premis.
  • El 21 de maig es realitzarà l’acte de lliurament de premis i de comunicació dels que passen a la Fase Nacional.

Fase Nacional
Acte de lliurament de proclamació i lliurament de guardons dels II jocs florals escolars de Catalunya, el 13 de juny.