XI Jocs Florals Escolars de Catalunya. Inscripció oberta

Ja està oberta la inscripció a la XIa edició dels Jocs Florals Escolars de Catalunya. Amb l’objectiu d’estimular la creació literària entre el vostre alumnat us animem a participar-hi.
Com en edicions anteriors, els treballs poden ser en prosa i poesia (aquí trobareu les bases de participació dels treballs escrits) i una categoria per a l’elaboració d’un conte audiovisual, en la qual hi pot participar tot el grup classe.  En trobareu les bases  aquí

Volem destacar:

• Totes les categories, llevat de la H (conte audiovisual), se subdivideixen en dues: prosa i poesia.
  • Primària:
    • Els treballs de prosa han de ser col·lectius (3-5 alumnes)
    • Els treballs de poesia poden ser individuals o col·lectius
    • Els treballs dels alumnes amb NESE, tant prosa com poesia, han de ser col·lectius (3-5 alumnes)
  • Secundària:
    • Els treballs de prosa i poesia són individuals
    • Els treballs d’alumnes amb NESE han de ser col·lectius (3-5 alumnes)
  • El centre ha de garantir que els treballs presentats són originals i elaborats a l’aula. Aquests treballs han de ser una mostra del procés d’escriptura que que ja s’està fent a l’aula, i la participació al certamen és un estímul per la creació més que un objectiu en si mateix.
  • El centre només pot presentar un treball per categoria.
  • El termini d’inscripció és del 15 de gener a l’1 de març, ambdós inclosos.
  • La presentació d’originals es farà a través d’un formulari que us farem arribar més endavant. S’acceptaran les obres fins al 24 d’abril.
  • L’acte de lliurament d’obsequis als guanyadors tindrà un format presencial. Més endavant us concretarem la data i lloc exactes, però serà pels voltants de maig.
  • Els guanyadors de la fase territorial participaran a la fase nacional. L’acte de proclamació i lliurament dels guardons serà el 8 de juny a Barcelona INEFC Catalunya).

Per inscriure-us cal que ompliu el següent formulari.

Per qualsevol aclariment o dubte sobre la participació, us podeu posar en contacte amb nosaltres.