VII Fira Esportiva del Solsonès

El passat dijous 8 de juny es va celebrar la VII Fira de l’Educació Física a Solsona.

Organitzat conjuntament pel Consell Esportiu del Solsonès, el Seminari de Professors d’educació física i el Pla Educatiu d’Entorn de l’Ajuntament de Solsona

Les escoles que han participat a l’ activitat son: Escola Arrels, Escola Setelsis, Escola Vinyet, Institut Escola Vall de Lord i ZER El Solsonès.

Per setena edició, hem pogut organitzar la tradicional Fira Esportiva del Solsonès, que organitza conjuntament: Consell Esportiu del Solsonès, el Seminari de Professors d’educació física i el Pla Educatiu d’Entorn de l’Ajuntament de Solsona. Amb l’ajuda de les entitats esportives, clubs, centres, escoles, agrupacions i dinamitzadors de centres educatius.

L’objectiu plantejat era fomentar la convivència entre alumnes de primària i enfortir la xarxa de treball i els vincles entre centres.

Com sempre, hem distribuït la trobada per cursos i així, hem pogut organitzar:
A.- 142 alumnes de Cicle Inicial (2n) han gaudit de Jocs alternatius a les places de Solsona. Els jocs els han dinamitzat alumnes de l’ IE Vall de Lord i l’ Institut Francesc Ribalta

B.- 138 alumnes de Cicle Mitjà (4rt) han pogut realitzar Jocs esportius a les instal·lacions esportives municipals de Solsona (Bàsquet, Futbol Sala, Patinatge, Dansa urbana, Taekwondo, Tennis i Futbol). Les activitats han anat a càrrec de: Escola de Dansa Solsona, Club Taekwondo Solsona, Club Bàsquet Solsona, Club Patinatge Solsonès, Solsona Pati Club, Futbol Sala Solsona, Futbol Base Solsona Arrels i Club Tennis Solsona

C.- 142 alumnes de Cicle Superior (6è) han dut a terme les Activitats a l’aire lliure i al medi natural (Orientació, Cross Trainning, Bitlles Catalanes, Muntatge de tendes i medi natural, jocs de lleure i slackline) a la zona esportiva del Parc de la Mina i Parc de la Mare de la Font, després d’arribar-hi amb una caminada per la zona del Castellvell. Aquestes activitats s’han pogut dur a terme gràcies a la col·laboració del Club Bitlles Olius, AEiG Pare Claret, Escola Catalana de Medi Natural, ETFEM, Espaigua i IE Vall de Lord.

I, totes han pogut gaudir d’un esmorzar saludable a base de fruita, a càrrec del Pla Educatiu d’Entorn de Solsona.