VI Jocs Florals Escolars

El Departament d’Educació convoca la VI edició dels Jocs Florals Escolars de Catalunya. Aquest certamen literari, creat amb l’objectiu d’estimular l’expressió escrita dels nostres estudiants, s’adreça tant a l’alumnat de primària com de l’ESO.

D’acord amb les bases per a totes les categories, cada centre podrà participar-hi en les categories que consideri oportunes. La categoria H (Conte audiovisual il·lustrat) té unes bases específiques.

Els treballs seleccionats en la fase territorial esdevindran finalistes de la segona fase o fase nacional. Enguany l’acte de lliurament dels premis de la fase territorial tindrà lloc el 21 de maig a l’Anoia i l’acte final serà el dia 15 de juny a Barcelona.

Per tal de fer efectiva la vostra participació, cal que empleneu aquest formulari d’inscripció no més tard del 15 de març.

Pel que fa a la presentació dels originals, entre els quals podeu incloure aquells treballs que hagin resultat premiats en els vostres jocs florals escolars, el termini es tancarà el dia 29 d’abril.