Recursos per aprofundir en els ODS

Secundària i Batxillerat.

En cada objectiu dels ODS trobareu un petit resum, metes, events, mesures i publicacions relacionades amb els 17 objectius.

Enllaç

Primària i ESO

El Club Super 3 ha produït 17 mini-programes sobre els ODS de 10 minuts cadascun. Dos mestres ens expliquen els 17 objectius i ens fan propostes didàctiques per a treballar a l’escola. A cada capítol trobareu una entrevista a alguna persona o organització que treballa amb aquest objectiu, una explicació senzilla de l’objectiu, propostes d’acció per a l’alumnat i les seves famílies i una proposta d’activitat o repte per a fer l’escola o a casa.

Primària i Secundària

Guia per treballar els ODS des de l’aula, és una web o eina per als docents de primària i secundària que volen treballar de manera atractiva, reflexiva els objectius de desenvolupament sostenible.

El Joc dels ODS

Joc sobre els objectius de Desenvolupament Sostenible que va guanyar el primer premi en la categoria de dissenys amb mitjans no digitals de la universitat de València al 2019

El podeu descarregar de forma gratuïta en català, castellà i anglès i jugar amb les vostres alumnes. Enllaç del JOC dels ODS

Web del Departament d’Educació